Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи icon

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи

Реклама:



НазваУрок 21 Визначити поняття, пояснiть записи
Дата конвертації04.09.2013
Розмір445 b.
ТипУрок
джерело


Хiмічні рівняння 7 класс

  • Урок 21


Визначити поняття, пояснiть записи:

  • Атом. Молекула. 4Н Хiмiчний элемент. Н2 Коефiцiєнт. 3Н2 Iндекс. 5Н2О Хiмiчне явище (хімічна реакція). Значення хімічних реакцій.



Хiмічні рівняння

  • На основі закону збереження маси можна складати рівняння хімічних реакцій. Хімічне рівняння — це умовний запис реакції за допомогою хімічних формул і математичних знаків. Zn + H2SO4 = ZnSO4 + H2

  • Реагенти Продукти реакції

  • 2Н2 + О2 = 2Н2О



Алгоритм:

  • Спочатку запиши формули речовин, які реагують між собою, тобто водню Н2 і кисню О2. Далi у правій частині після знака «дорівнює» запиши формулу добутого продукту.

  • Дістанеш: 2Н2 + О2 = 2Н2О

  • Підбираючи коефіцієнти в рівнянні хімічної реакції, треба пам'ятати, що сума атомів кожного елемента до реакції повинна дорівнювати сумі атомів кожного елемента після реакції.



У написаннi хімічних рівнянь

  • Не можна:

  • а) ставити коефiцiєнти в середину формули:

  • Н2 + О2 = Н22О;

  • б) мiняти iндекси у формулi :

  • Н2 + О2 = Н2О2;

  • в) ставити коефiцiєнти в декiлько раз бiльше:

  • 4Н2 + 2О2 = 4Н2О.



Алгоритм розстановки коефiцiєнтiв у хімічних рівняннях :

  • 1. Починай з бiльшого:

  • Zn + O2 = ZnO; Mq + O2 = MqO

  • 2. Додавай:

  • CH4 + O2 = CO2 + H2O;

  • 3. Знайди спiльне кратне:

  • Fe + Cl2 = FeCl3; Al + Cl2 =AlCl3

  • 4. З непарного – парное:

  • CO + O2 = CO2;

  • 5. Збiльшивай вдвiчi:

  • C2H2 + O2 = CO2 + H2O;

  • 6. Рiвняй групами атомiв:

  • NaOH + Al2(SO4)3 = Al(OH)3 +Na2SO4.



Наприклад:

  • 2Al + S = Al2S3;

  • 2Mg + O2 = MgO;

  • 3Fe + O2 = Fe3O4;

  • 2Al + 6HCl = 2AlCl3 + H2.



Перевiрка за допомогою закона:

  • 2Н2+ О2 = 2Н2О

  • 4Н + 2О = 4Н + 2О

  • m1 + m2 m3

  • 4*1 + 2*16 = 4*1 + 2*16

  • 36 = 36



По приведенним схемам закiнчите рiвняння реакції:

  • Al + S = Al2S3;

  • Al + O2 = Al2O3;

  • SO2 + O2 = SO3;

  • NO + O2 = NO2;

  • Fe + CuCl2 = FeCl2 + Cu;

  • Na2O + H2O = NaOH.



Продовження завдань з слайда №9:

  • KClO3 = KCl + O2;

  • KI + Br2 = KBr + I2;

  • FeCl2 + Cl2 = FeCl3;

  • Fe3O4 + H2 = Fe + H2O;

  • Al2(SO4)3 + BaCl2 = BaSO4 + AlCl3;

  • Ca3(PO4)2+H2SO4=CaSO4+H3PO4



Закiнчення завдань з слайда №9:

  • P + O2 = P2O5;

  • CaCO3 = CaO + CO2;

  • Fe + HCl = FeCl2 + H2;

  • Na + H2O = NaOH + H2;

  • C4H10 + O2 = CO2 + H2O;

  • Al + Cl2 = AlCl3.



Шпаргалка. Встановите втраченну лiву частку хімічного рівняння :

  • O + H2 = Cu + H2O;

  • Zn + O2 = 2ZnO;

  • Cl + Zn = ZnCl2 + H2;

  • Br + Cl2 = 2KCl + Br2;

  • S + 2HCl = 2NaCl + H2S.



Знайдить помилку:

  • 2KOH + 2CO2 = K2CO3 + H2O;

  • 2C2H2 = C6H6;

  • 2Fe(OH)3 = Fe2O3 + 2H2O;

  • 4Na + 4H2O = 4NaOH + 2H2;

  • Ca + O2 = Ca2O;

  • 2Fe + 2Cl2 = 2FeCl3;

  • CaCO3 = CaO + 2CO2;

  • Cu(OH)2 = CuO + H2O.



  • Демонстрируя слайды презентации, задаю вопрос ученикам и совершаю необходимые записи на доске. Слайд №2 служит для актуализации опорных знаний учащихся, поэтому во время его демонстрации на доске задаю такие вопросы:

  • - Дать определение понятиям «атом», «молекула» и так далее.

  • - Что означают надписи 4Н, Н2 и так далее?

  • На примере слайдов №3-8 объясняю новый материал. Демонстрируя слайд №5, зачеркиваю красным Н2 + О2 = Н22О;

  • 4Н2 + 2О2 = 4Н2О; Н2 + О2 = Н2О2.



  • Начиная со слайда №9 возле доски начинают работать ученики.

  • Использование этой презентации дает возможность акцентировать внимание учеников на этой важной теме и выработать необходимые умения и навыки.



Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок фізики у 7 му класі Робота (Урок-творча лабораторія) Вчитель: Орленко С. В
Мета уроку: формувати поняття механічної роботи. Навчити добувати знання через застосування наукових методів дослідження, робити...

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок до нас. Вчитель : я теж приєднуюсь до привітання наших учнів, запрошую на урок. А урок сьогодні буде незвичайний
«Іменник», розвивати орфографічні вміння і навички, формувати уявлення про географічне положення України, її історію, населення,...

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок кругообіг речовин І енергії як основний системотвірний фактор. Поняття біогеохімічного циклу цілі уроку
Урок кругообіг речовин І енергії як основний системотвірний фактор. Поняття біогеохімічного циклу

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconПроблема деградації природних компонентів урок поняття «деградація природи». Основні причини деградації природних компонентів цілі уроку
Урок поняття «деградація природи». Основні причини деградації природних компонентів

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок №1 Тема. Функції та їх графіки Мета. Узагальнення і систематизація знань учнів про функції та їх графіки. Формування готовності пам’яті
У математиці поняття функції виникло разом з поняттям змінної величини, введеної Р. Декартом (1596-1650) і П. Ферма (1601-1665)....

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconТема: Патріотизм мода чи самосвідомість нації?
Україна завтра; визначити роль патріотизму в житті сучасного суспільства; сформувати у школярів поняття та уявлення, пов’язані з...

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок 35 Клас 6
Сформувати основні поняття про атмосферний тиск, про вітер і причини його утворення

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconТема. Школа толерантності. Поняття полікультурності як добросусідства культур
Ька культура», «полікультурність»; розкрити принципи рівності і недискримінації у всебічному розвитку особистості, визначити основні...

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconУрок №4 усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
Прослухати текст. Визначити тип мовлення. Довести належність тексту до художнього стилю. Дібрати заголовок

Урок 21 Визначити поняття, пояснiть записи iconІнформації мета: Навчальна: сформувати в учнів поняття безпеки І необхідності захисту інформації, визначити основні напрямки. Розвиваюча
Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, навички самостійної роботи і роботи в колективі, уміння використовувати знання, навички...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©navch.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи